onsdag 21 oktober 2015

Förberedelserna

Nedräkningen har bara börjat. Borde väl nästan varit färdigpackade vid detta laget. Men som vanligt så jobbar jag bäst under press..?!...
Har iallafall programmerat in Hamburgs tunnelbane- och spårvagnssystem i hjärnan, så nu har jag det under kontroll. Nått vettigt som jag fick gjort på jobbet idag... ;)


Skönt att det finns andra som istället tar detta på allvar!



Själv så har jag parkerat mig här... är man lite krasslig så är man...




Men i morgon ska jag sätta fart. Medan mannen fyller gasoltuber, kollar olja och däck,  monterar in TV och ser till att gps och backkameran fungerar så ska jag planera in när och hur jag ska raka benen... Två badhus besök inbokade, så detta är viktiga grejor!

Hittade denna fantastiska bild på Pinterest:


Detta kunde ha varit våran husbil!
Om ni bara visste vilka objekt som vi har tittat på!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar